Stjärnstoft på himlen

Alla inlägg under augusti 2009

Av Linda - 31 augusti 2009 10:07

en ny vecka med nya tag..........

Av Linda - 29 augusti 2009 19:02

Hej *ler*

Sitter här, min mamma har varit här och hjälp oss sätta upp en vardagsrumsgardin, blev hur bra som helst, jag ska ta och ta lite kort sen som jag ska lägga ut här på hur vi bor nu hehe

Solen skiner nu också, men det märks att det börjar att bli höst ute nu för det är verkligen inte varmt ute.... återkommer senare om det kommer att hända något igen för igår var det ju verkligen en händelserik dag *ler*


Tjingeling så länge

Av Linda - 28 augusti 2009 00:00

9.00 har jag möte med en vis Peter N om att jag ska börja jobba på ett ställe i Timrå (återkommer vart senare).

11.30 Besiktning av gamla lägenheten, det gick hur bra som helst *ler*


KVÄLL

Jane och Pelle kommer ner o umgås med oss och vi sitter på balkongen, sen går jane jag och mathias in och pelle sitter fortfarande kvar för det var skönt ute, då kommer han in och säger att han måste ringa polisen för någon slår sönder rutan på Pizzeria Lasola här bredvid oss :-( jävlig onödigt!!! så kommer polisen och  han får prata med dom, ägaren kommer å så. Pelle kommer upp till oss igen och vi sitter här igen då hör man massa ungdomar som bråkar så Pelle bestämmer sig för att gå ut igen och höra vad det är frågan om och medans jag och mathias står på balkongen hör man hur fler fönster rutor går sönder, så då fick ju polisen komma igen...men dom fick  iaf fast killen som slog sönder rutorna andra gången, får se vad detta slutar med, om man får höra vilket straff han får... så detta var en himla rolig dag.... undrar hur lördagen kommer att bli.....aja ska gå vidare....


Tjingeling

Av Linda - 24 augusti 2009 20:11

Ja då håller vi på att flytta för fullt då hur bra som helst hehe

var meningen att vi skulle flytta först 1 okt men sen var vi där idag och fråga om vi kunde få nycklarna 1 sept istället men då fick vi dom idag hehe så bra så *ler*


så om jag inte är hinne här på väldigt länge och skriver så vet ni ju vad det beror på...miljoner kramar till er alla


tjingeling

Av Linda - 20 augusti 2009 12:59

Ja idag blir det till att packa lite till , så man slipper stressa framtills flytten, ska bli skönt att byta lägenhet, men visst kommer man sakna den man har nu oxå, fr man har ju ändå varit där i över 2 år *ler*

Sitter hos mamma nu väntar på att klockan ska gå så man kan hämta älsklingen på jobbet sen åka hem och små pyssla vidare, ska ju bla rensa köket, sen även klädgarderoben ska rensas, finns säkert mer man kan packa ner som man inte kommer använda just nu innan man flyttar iaf, jag vet en hel del hehe


skönt att det är helg snart igen med då har man liksom mer tid på sig att pyssla, sen måste vi även fick med rosten på bilen innan det blir för kallt så i helgen hoppas man på bra väder så man kan börja lite iaf, måste fixa rostskyddsfärg först bara, blir en tripp till biltema i värsta fall, får höra med älsklingen vad han säger om man ska åka in dit eller vart vi ska handla det någonstans, sen ska det ju vara slippapper också, mkt att stå i på kort tid hehe, men det går bara man inte stressar....


nej nu ska jag göra lite nytta, ska  ner med mamma och hämta kartoner i källaren....


Tjingeling


Av Linda - 17 augusti 2009 09:16

Jaha då var det måndag, älsklingen jobbar och själv är jag hemma och sitter och tittar på jobb och lite sådant... det är ju så tråkigt väder idag, dock regnar det inte, men det är inte sol heller, hur tråkigt som helst.... så man får se vad man hittar på med idag mera, jag ska iaf försöka gå mina 8000 steg som jag ska gå minst varje dag, det gör ju inget om det blir fler än så, men minst 8000 iaf


Jag skulle vilja göra några slingor i mitt hår med, får se om jag gör det något senare vore roligt, för jag vill inte färga hela mitt hår igen för nu vill jag låta håret vila iaf från en hel färgning men jag skulle kunna tänka mig att göra slingor iaf, men vilken färg  det vet jag inte än, men jag får väl fundera lite....


Jo får väl säga Grattis också till Elle och hennes kille som fick en liten son för någon dag sedan, en Edwin *ler*


Igår hade jag (vi) främmande för att fira mig åt lite tårta och bara umgicks *ler* var hur roligt som helst. Jag fick pengar lotter och ett armband (hemmagjort, de kommer jag att vilka ha flera av)  kommer lägga upp en bild sen på de.


Nu ska jag traska vidare och göra något annat ...


Tjingeling

Av Linda - 15 augusti 2009 15:26

Ja då var det sista dagen för mig som 27åring hehe imorrn eller snarare inatt blir man 28 ojoj vad tiden går! *ler*


Då har man startat en ny blogg då och jag ska faktiskt försöka skriva extra mycket hehe men man vet ju hur det blir *ler*

Men jag lovar jag ska försöka.


puss & kram uppdaterar senare ska fortsätta mixtra lite med designen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


LINDA ÄR ;
-Fästmö
-Dotter
-"Storasyster"
-Barnbarn
-Faster
-Kusin
-Svägerska
-Brorsdotter
-Systerdotter

Omröstning

Vilken årstid är bäst
 Sommar
 Vår
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards